Ceramizer do silników samochodów ciężarowych Zobacz większe

Ceramizer do silników samochodów ciężarowych

Nowy

Do TIRów, samochodów ciężarowych, wywrotek itp.

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 13 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 13 punktów. Punkty są ważne 180 dni i mogą być zamienione na jeden bon o wartości 2,60 zł.


130,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Ceramizer do silników czterosuwowych samochodów ciężarowych

Jak działa Ceramizer?
Regeneracja przy użyciu Ceramizera Auto-Repair® polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.



KORZYŚCI z zastosowania w silnikach spalinowych:

  1. Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %.
  2. Zmniejsza zużycie oleju.
  3. Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach.
  4. Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika.
  5. Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą).
  6. Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację.
  7. Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika.
  8. Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu. Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni - gwarantowana do 70 000 km przebiegu.
  9. Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie.
  10. Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem.
  11. Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal".
  12. Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju.
  13. W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km.
  14. Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów).
  15. Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin.
  16. Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych.
  17. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 ).
  18. Chroni środowisko naturalne.

 

 

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (1,5 tys. km lub 25 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu common-rail, pompami sekwencyjnymi i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  3. Zaniżona doza Ceramizera® nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 razy większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.
  5. Dla bardzo wyeksploatowanego (ponad 85% zużycia) silnika należy zwiększyć o 50% dawkę Ceramizera®.

DAWKOWANIE:

Ilość oleju w silniku w litrach

 

8-16 l

 

16-25 l

 

25-35 l

 

35-45 l

 

Przebieg 10-150 tys. km

 

1 opakowanie (2 dozy)

 

2 opakowania (4 dozy)

 

3 opakowania (6 doz)

 

4 opakowania (8 doz)

 

Przebieg 150-500 tys. km

 

2 opakowania (4 dozy)

 

3 opakowania (6 doz)

 

4 opakowania (8 doz)

 

5 opakowania (10 doz)

 

Przebieg 500-700 tys. km

3 opakowania (6 doz)

 

4 opakowania (8 doz)

 

5 opakowań (10 doz)

 

6 opakowań (12 doz)

 

Przebieg 700-1200 tys. km

4 opakowania (8 doz)

 

5 opakowań (10 doz)

 

6 opakowań (12 doz)

 

7 opakowań (14 doz)

 







OPAKOWANIE ZAWIERA:

  1. Dwa dozowniki łatwo rozpuszczalnego w oleju preparatu o masie netto 4.5 gramów każdy.
  2. Niniejszą instrukcję.

ZALECENIA:

  1. Wykonać pomiar ciśnienia końca sprężania (przed i po obróbce) w cylindrach silnika - celem potwierdzenia skuteczności działania Ceramizera®.
  2. Stosować na każdym etapie eksploatacji, najlepiej po wymianie oleju, aby jak najdłużej (do kolejnej wymiany oleju) kontynuować jazdę z Ceramizerem®.
  3. Stosować przede wszystkim profilaktycznie, w celu zabezpieczenia silnika przed skutkami tarcia, przedłużając znacząco jego żywotność i czas bezawaryjnej pracy.
  4. Można stosować z każdym rodzajem oleju.
  5. W trakcie pełnej obróbki (1500km) nie wymieniać oleju.
  6. Stosować razem z Ceramizerem® do skrzyń biegów, tylnych mostów, układu wspomagania kierownicy, uszlachetniaczem do paliwa.
  7. Ceramizer® można stosować w silnikach spalinowych dowolnych maszyn i urządzeń przemysłowych po wcześniejszej konsultacji z jego producentem.



INSTRUKCJA:

  1. Rozgrzać silnik do temperatury roboczej 80-90 oC, (np. po jeździe, lub co najmniej po 10cio minutowej pracy silnika na biegu jałowym).
  2. Wyłączyć silnik.
  3. Odkręcić korek wlewu oleju i opróżnić dozownik(i) do ot-woru wlewu oleju. Gdy wlew oleju ma długą szyjkę, zaleca się przed zastosowaniem Ceramizera® wlać nieco oleju przez wlew, zaaplikować Ceramizer(y)® po czym ponownie wlać nieco oleju. Dzięki temu, cała zawartość preparatu spłynie do układu olejenia silnika. Gdy wlew oleju jest wyposażony w sitko, zaleca się wymieszać dozę(y) Ceramizera® z niewielką ilością oleju (np. 200 ml), po czym wlać mieszaninę do otworu wlewu oleju.
  4. Zakręcić korek wlewu oleju.
  5. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym przez 15 min.
  6. Przejechać ostrożnie 200 km (niekoniecznie jednorazowo - można podzielić odcinek na etapy), nie przekraczając prędkości obrotowej silnika 1600 obr./min lub w przypadku braku obrotomierza z ograniczoną prędkością samochodu do 60 km/h. Uwaga: 200 km przebiegu - można zastąpić 4 godzinną pracą silnika na biegu jałowym. Jedna godzina na biegu jałowym - odpowiada 50 km jazdy.
  7. Po pokonaniu odcinka 200 km lub po 4 godzinach na biegu jałowym można jeździć bez ograniczeń prędkości. Tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej trwa jeszcze do 1500 km przebiegu, ale już w normalnych warunkach eksploatacji. W tym czasie nie wymieniać oleju!
  8. W przypadku aut o wysokim przebiegu (powyżej 500 tys. km) zaleca się rozłożenie aplikacji doz na 2 etapy. Połowę przewidzianych doz należy zastosować według załączonej instrukcji, a następnie po przejechaniu ok. 500 km zastosować w ten sam sposób drugą połowę przewidzianych doz. Zwiększa to efektywność tworzenia się warstwy ceramiczno-metalowej w miejscach tarcia.



UWAGI:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem Cerami-zera®. Inaczej skuteczność obróbki Ceramizerem® będzie zmniejszona, a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę Ceramizerem®.
  3. Ceramizer® nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, na-leży przed zastosowaniem Ceramizera® wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
  5. Dozowniki/strzykawki, które posiadają nieduży wyciek spod tłoczka są uważane także za prawidłowo napełnione.




BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC).
  2. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC.
  3. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  4. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  5. Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF.
  6. Chronić przed dziećmi.





Gwarancja Skuteczności i trwałości:

Producent gwarantuje skuteczność i trwałość wytworzonej warstwy ceramiczno-metalowej gwarantowana jest przynajmniej do 70 000 km przebiegu lub do 6000 mth. Po tym okresie należy ponownie użyć Auto Repair.

 

Zawartość netto: 2x4,5g

Opinie

Napisz opinię

Ceramizer do silników samochodów ciężarowych

Ceramizer do silników samochodów ciężarowych

Do TIRów, samochodów ciężarowych, wywrotek itp.

Napisz opinię

Produkty powiązane