Obniżka! XADO REGENERACJA SILNIKA 1STAGE ENGINE Tuba 27ml Zobacz większe

XADO Regeneracja Silnika 1 Stage Engine (WERSJA BOX) tuba 27ml

Nowy produkt

Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.


Rabaty ilościowe

IlośćRabatOszczędzasz
2 20,00 zł Do 40,00 zł
4 30,00 zł Do 120,00 zł

Więcej informacji

XADO 1 STAGE ENGINE REVITALIZANT tuba 27ml 
Wersja w opakowaniu detalicznym BOX (blister z produktem uwidoczniony na zdjęciu po prawej stronie)

 
XADO koncern chemiczny przedstawia nowy produkt - 1 etapowy rewitalizant do silników spalinowych.

Na dzień dzisiejszy, jest to najbardziej efektywny produkt linii rewitalizantów.

Korzyść pierwsza.
Nowa formuła rewitalizantów doskonale pozwala na pełne odtworzenie (bezwzględnej ochrony) silnika już po 1000 km przebiegu i gwarantuje niezawodną ochronę przed zużyciem na następne 100 000 km.
Wynikiem rewitalizacji jest perfekcyjne dopasowanie części co skutkuje maksymalną wydajnością silnika.

Drugą korzyścią rewitalizanta STAGE1 jest jego uniwersalne zastosowanie. Może być stosowany w obu typach silników – zarówno benzynowym jak i Diesel'a, wszelkich możliwych konfiguracji.
Jest doskonałym produktem przedłużającym żywotność silnika oraz chroniącym go przed przedwczesnym zużyciem.
W samochodach używanych, przywraca i utrzymuje kompresję, moc i ekonomikę eksploatacji na najwyższym poziomie.
W samochodach nowych, powoduje perfekcyjne ułożenie/spasowanie ze sobą poszczególnych części co zapewnia maksymalny czas działania silnika.

Trzecią zaletą
, STAGE1 jest przeprowadzenie procesu rewitalizacji w jednym etapie, co znacznie oszczędza czas i ułatwia „remont” silnika.
Jeden etap jest idealnym wyborem dla klientów ceniących komfort, jak również szybkie i niezawodne wyniki.
Pragniemy zauważyć, że XADO classic revitalizant dla silników benzynowych niedawno otrzymał niemiecki certyfikat TÜV na zgodność z deklarowanymi właściwościami.
Jest to niezawodny produkt, który pokazał swoją konkurencyjnośc i efektywności w ostatniej dekadzie.



Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.

Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.

Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.

Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.


Rewitalizant XADO to także ochrona turbo sprężarki:
Rewitalizant XADO chroni turbo sprężarkę i wydłuża czas jej sprawności. "Turbina" rozkręca się do zawrotnych prędności, od ponad 100 do 300 tysięcy obrotów na minutę. Powoduje to powstawanie dużych obciążeń tego elementu a co za tym idzie tarcia i ciepła. Budowa turbo sprężarki zakłada smarowanie i chłodzenie jej łożysk cienką warstwą oleju. Większość zużycia turbo sprężarki następuje na początku i końcu jej pracy, kiedy smarowanie jest zaburzone. Rewitalizant XADO właśnie w tym momencie największego zużycia łożyskowania działa najefektywniej tworząc ochronne pokrycie łożysk turbo sprężarki. Pokrycie to zapobiega zużyciu łożysk oraz efektywnie obniża ich temperaturę pracy.



Przykład odbudowy za pomocą rewitalizanta XADO.

Zarysowaną grawerem bieżnię łożyska poddano obróbce rewitalizantem XADO.

Zdjęcia w stukrotnym powiększeniu przedstawiają kolejno:

  1. Bieżnię łożyska po zarysowaniu, następuje dodanie rewitalizantu
  2. Po 15 minutach następuje początek procesu odbudowy
  3. Po godzinie uszkodzenia powierzchni tak spowodowane celowo jak i eksploatacyjne zostały wypełnione.




XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest zaawansowaną nową formułą. Jest to nasze trzecie pokolenie XADO Revitalizants, tworzące nowe możliwości ochrony i zabezpieczenia ruchomych części silnika. Wiele lat badań w tribologii i stosowania XADO Revitalizants doprowadziło nas do stworzenia nowego produktu o optymalnej wielkość i stężeniu aktywnych nano cząsteczek.
 

Zobacz długodystansowy test XADO 1 Stage w TVN Turbo

(sprawdź jak zachowały się wyniki rewitalizacji po blisko 50000km)


Korzyści z zastosowania:

  • przywraca zużyte powierzchnie cierne,
  • chroni i wzmacnia części silnika
  • przywraca utracone sprężanie w cylindrach
  • zwiększa moc silnika
  • poprawia przyspieszenie samochodu
  • zmniejsza zużycie paliwa
  • przywraca ciśnienie oleju w układzie smarowania
  • 2-3 krotnie przedłuża czas życia/eksploatacji silnika
  • chroni przed uszkodzeniem podczas zimnego startu
  • redukuje hałas
  • stabilizuje silnik - eliminuje lub zmniejsza nadmierne wibracje

Nowo opracowany proces aktywacji pozwala na nano cząsteczkom 1 Stage Rewitalizant działać jako katalizator do szybkich zmian i samoregulacji wzrostu zużytych powierzchni.















Stosowanie:

Nagrzej silnik do temperatury roboczej(np przejedź kilka km). Dodaj zawartość tubki do oleju. Uruchom silnik i pozostaw go na 3-5 minut na wolnych obrotach.

 

 

Uwagi:

XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest skuteczny dla benzyny, LPG i silników wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych o pojemności układu smarowania do 10L.

Rewitalizacja jest zakończona po 1.000 km jazdy.

Nie należy zmieniać oleju przed przejechaniem tego dystansu.

Nie zmieniać normalnego trybu użytkowania samochodu/stylu swojej jazdy.

Nawet pod koniec procesu rewitalizacji zaleca się ostrzejszą jazdę/obciążenie silnika ale nie prędkość maksymalną !

 

 

Rewitalizant jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, nie zmienia ich lepkość, lejności ani jakichkolwiek innych ich parametrów.

 

W przypadku silników o ekstremalnym stopniu zużycia, proces rewitalizacji należy powtórzyć.

 

 

Rewitalizacja silnika:

Proces eksploatacji powoduje nierównomierne zużycie elementów w procesie tarcia. Najbardziej zużywa się cylinder w obszarze górnego martwego punktu (GMP). Zużywają się czopy wału korbowego, czopy i krzywki wałka rozrządu, dźwignie zaworów, pompa olejowa. Łożyskowanie wału turbosprężarki oraz inne elementy zależnie od zastosowanych rozwiązań połączeń kinematycznych. Rewitalizant zawiera "materiał budowlany", jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu czy nawet czterokrotnie dłużej. Periodyczne powtarzanie procesu (zużycie istnieje zawsze) jeszcze ten okres wydłuża przy utrzymaniu stabilnych parametrów. Odpowiednio wczesne stosowanie daje gwarancję utrzymania silnika w idealnym stanie. Czym to się objawi w codziennej eksploatacji: znacznie łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i bez drgań praca silnika. Daje się też zauważyć odrobinę dłuższe rozgrzewanie silnika.

 

Cel: odbudowa zużytych tarciem warstw powierzchniowych elementów współpracujących. Przywrócenie normalnej pracy mechanizmów bez konieczności ich rozbierania i wymiany części.

Metoda: użycie preparatów posiadających zdolność trwałego łączenia się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i budujących nową warstwę. Preparaty te działają w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiadają mechanizm samoregulacji.

 

Efekt: proces zużycia metalu zostaje zatrzymany i cofnięty do stanu wyznaczonego fizycznymi warunkami w momencie zastosowania (geometria zastana). Nowa warstwa jest odporna na zużycie a w miejscach lokalnych ubytków samoczynnie się odbudowuje. Para trąca "metal - metal" zostaje zamieniona na parę "metaloceramika - metaloceramika"

 

Ograniczenia: stosować najpóźniej przy pierwszych objawach niesprawności mechanizmu, aby uzyskać maksymalny i pełny efekt. Mechanizmy o znacznym zużyciu (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi.

 

Uwagi ogólne: preparaty Xado nie łączą się ze środkami smarnymi lub paliwami w silniku, są tylko przez nie transportowane. Filtry olejowe czy paliwowe nie są w stanie zatrzymać cząstek preparatu gdyż ich wielkość określana jest w nano wymiarach. Rodzaj mechanizmu określa rodzaj preparatu.

 

Właściwości nowej warstwy:

- geometrycznie chropowatość Ra poniżej 0,06ľm

- fizycznie mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.

- wysoka odporność na korozję.

Pojemność 27ml

Opinie

Napisz opinię

XADO Regeneracja Silnika 1 Stage Engine (WERSJA BOX) tuba 27ml

XADO Regeneracja Silnika 1 Stage Engine (WERSJA BOX) tuba 27ml

Produkty powiązane

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: