Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.
Ilość | Rabat | Oszczędzasz |
---|---|---|
2 | 20,00 zł | Do 40,00 zł |
4 | 30,00 zł | Do 120,00 zł |
Zarysowaną grawerem bieżnię łożyska poddano obróbce rewitalizantem XADO.
Zdjęcia w stukrotnym powiększeniu przedstawiają kolejno:
Nagrzej silnik do temperatury roboczej(np przejedź kilka km). Dodaj zawartość tubki do oleju. Uruchom silnik i pozostaw go na 3-5 minut na wolnych obrotach.
Uwagi:
XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest skuteczny dla benzyny, LPG i silników wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych o pojemności układu smarowania do 10L.
Rewitalizacja jest zakończona po 1.000 km jazdy.
Nie należy zmieniać oleju przed przejechaniem tego dystansu.
Nie zmieniać normalnego trybu użytkowania samochodu/stylu swojej jazdy.
Nawet pod koniec procesu rewitalizacji zaleca się ostrzejszą jazdę/obciążenie silnika ale nie prędkość maksymalną !
Rewitalizant jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, nie zmienia ich lepkość, lejności ani jakichkolwiek innych ich parametrów.
W przypadku silników o ekstremalnym stopniu zużycia, proces rewitalizacji należy powtórzyć.
Rewitalizacja silnika:
Proces eksploatacji powoduje nierównomierne zużycie elementów w procesie tarcia. Najbardziej zużywa się cylinder w obszarze górnego martwego punktu (GMP). Zużywają się czopy wału korbowego, czopy i krzywki wałka rozrządu, dźwignie zaworów, pompa olejowa. Łożyskowanie wału turbosprężarki oraz inne elementy zależnie od zastosowanych rozwiązań połączeń kinematycznych. Rewitalizant zawiera "materiał budowlany", jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu czy nawet czterokrotnie dłużej. Periodyczne powtarzanie procesu (zużycie istnieje zawsze) jeszcze ten okres wydłuża przy utrzymaniu stabilnych parametrów. Odpowiednio wczesne stosowanie daje gwarancję utrzymania silnika w idealnym stanie. Czym to się objawi w codziennej eksploatacji: znacznie łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i bez drgań praca silnika. Daje się też zauważyć odrobinę dłuższe rozgrzewanie silnika.
Cel: odbudowa zużytych tarciem warstw powierzchniowych elementów współpracujących. Przywrócenie normalnej pracy mechanizmów bez konieczności ich rozbierania i wymiany części.
Metoda: użycie preparatów posiadających zdolność trwałego łączenia się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i budujących nową warstwę. Preparaty te działają w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiadają mechanizm samoregulacji.
Efekt: proces zużycia metalu zostaje zatrzymany i cofnięty do stanu wyznaczonego fizycznymi warunkami w momencie zastosowania (geometria zastana). Nowa warstwa jest odporna na zużycie a w miejscach lokalnych ubytków samoczynnie się odbudowuje. Para trąca "metal - metal" zostaje zamieniona na parę "metaloceramika - metaloceramika"
Ograniczenia: stosować najpóźniej przy pierwszych objawach niesprawności mechanizmu, aby uzyskać maksymalny i pełny efekt. Mechanizmy o znacznym zużyciu (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi.
Uwagi ogólne: preparaty Xado nie łączą się ze środkami smarnymi lub paliwami w silniku, są tylko przez nie transportowane. Filtry olejowe czy paliwowe nie są w stanie zatrzymać cząstek preparatu gdyż ich wielkość określana jest w nano wymiarach. Rodzaj mechanizmu określa rodzaj preparatu.
Właściwości nowej warstwy:
- geometrycznie chropowatość Ra poniżej 0,06ľm
- fizycznie mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.
- wysoka odporność na korozję.
Pojemność 27ml