Nowy Ceramizer CS-X do sportów extremalnych Zobacz większe

Ceramizer CS-X do sportów extremalnych

Nowy

Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych pojazdów sportowych i ekstremalnych (CSX)

Więcej szczegółów

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 11 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 11 punktów. Punkty są ważne 180 dni i mogą być zamienione na jeden bon o wartości 2,20 zł.


110,00 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych pojazdów sportowych i ekstremalnych (CSX)

Korzyści:

  1. Zapewnia stałą ochronę trących się powierzchni silnika na około 10 000 km jazdy sportowej lub 15 000 km standardowej jazdy. Ochrona ta jest szczególnie ważna podczas ekstremalnej jazdy, znacznego obciążenia silnika, wysokiej temperatury oleju, nagłych zmian prędkości obrotowej.
  2. Eliminuje całkowicie suche starty. zabezpieczając powierzchnie trące podczas częstego uruchamiania silnika (zwłaszcza w warunkach zimowych, nawet poniżej -30°C).
  3. Zabezpiecza silnik przed chwilowym przegrzaniem wynikającym z procesów zwiększonego ekstremalnego obciążenia i tarcia w trakcie jazdy o charakterze sportowym.
  4. Zabezpiecza przed zużyciem powierzchnie tarcia: cylindrów, pierścieni, rowków pierścieni, płaszczy tłoków, panewek, czopów wału korbowego, łożysk wału korbowego, krzywek rozrządu, popychaczy zaworów, cylinderków i tłoczków automatycznych popychaczy zaworów, łożysk wałków rozrządu, łańcuszka rozrządu, piast i sworzni tłokowych, łożysk i zębów pompy olejowej, wtryskiwaczy (od strony olejenia).
  5. Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się metalowych powierzchni silnika.
  6. Zatrzymuje procesy zużycia powierzchni tarcia na około 10 000 km jazdy sportowej.
  7. Aktywne komponenty wyrównują mikrodefekty i błyskawicznie obniżają współczynnik tarcia trących się metalowych mechanizmów silnika, przez co poprawiają proces smarowania trących się detali silnika.
  8. Zwiększa interwały regulacji luzów zaworowych.
  9. Zwiększa moc, moment, sprawność, dynamikę silnika.
  10. Obniża temperaturę oleju.
  11. Przywraca nominalne ciśnienie oleju.
  12. Zmniejsza zużycie oleju - tzw. „branie oleju”.
  13. Zwiększa i wyrównuje ciśnienia sprężania silnika.
  14. Ułatwia rozruch silnika.
  15. Zmniejsza ryzyko zapieczenia i blokady pierścieni tłokowych.
  16. Zmniejsza uciążliwe wibracje i hałas, zapewnia cichszą pracę silnika.
  17. Regeneruje powierzchnie tarcia silnika podczas eksploatacji, bez konieczności demontażu mechanizmów - wystarczy zaaplikować go do oleju.
  18. Kompensuje luzy wynikłe ze zużycia trących się powierzchni.
  19. Redukuje dymienie i cząstki stałe.
  20. Pozwala osiągnąć oszczędności na paliwie do 5%.
  21. Wydłuża żywotność silnika.
  22. Pozwala w większości przypadków uniknąć kosztownych napraw, zmniejszając wielokrotnie koszty w porównaniu z tradycyjnymi metodami napraw.

Procesy regeneracji i tworzenia warstwy ceramicznej odbywają się podczas normalnej eksploatacji i bez demontażu jednostki napędowej.

Dawkowanie:

Stosowanie prewencyjne:

Ilość oleju w silniku - ilość sztuk jakie powinieneś kupić

1-2L   - 1szt

2-3L   - 2szt

3-5L   - 3szt

5-8L   - 4szt

8-12L - 5szt

Stosowanie regenerujące:

Ilość oleju w silniku - ilość sztuk jakie powinieneś kupić

1-2L   - 2szt

2-3L   - 4szt

3-5L   - 6szt

5-8L   - 8szt

8-12L - 10szt

Najwyższą efektywność w stosowaniu Ceramizera®, uzyskuje się przestrzegając ściśle zaleceń i instrukcji.

  1. W trakcie całego procesu ceramizacji (100 km lub 3 motogodzin) nie wymieniać oleju. Olej wymienić w terminie wymiany.
  2. Ceramizer® można mieszać z dowolnym rodzajem oleju i stosować do wszystkich rodzajów silników spalinowych: benzynowych, Diesla z: pompowtryskiwaczami, wtryskiem bezpośrednim typu commonrail, pompami sekwencyjnym i rozdzielaczowymi oraz silników zasilanych gazem, z turbodoładowaniem, z katalizatorem spalin, z sondą lambda.
  3. Zaniżona doza ceramizera nie przyniesie oczekiwanych rezultatów obróbki.
  4. Zawyżona (np. 2 x większa) doza Ceramizera® nie powoduje żadnych skutków ubocznych jedynie wydłuża się czas trwania obróbki.

Instrukcja stosowania:

  1. Przed zaaplikowaniem CSX zaleca się wymianę oleju i filtra oleju.
  2. Uruchomić silnik i rozgrzać go do roboczej temperatury 90oC.
  3. W okresie zimowym ogrzać preparat do temperatury około 25oC np. trzymając w ręku strzykawki (substancja posiada konsystencję smaru i rozpuszcza się w temperaturze powyżej 25°C)
  4. Wstrząsnąć strzykawki przez około 30 s.
  5. Wlać dozę/y do rozgrzanego silnika przez otwór wlewu oleju.
  6. Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym na około 10 min.
  7. Pokonać łagodnie około 100 km lub pozostawić uruchomiony silnik na biegu jałowym na około 3h.

BEZPIECZEŃSTWO:

  1. Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC. W przypadku gdy temperatura przechowywania przekroczy +40 oC produkt może sedymentować, wówczas należy preparat wstrząsnąć i schłodzić do temperatury poniżej +40 oC aby go bezpiecznie użyć.
  2. Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych.
  3. Nie zawiera teflonu ani molibdenu.
  4. Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer® nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF / FAP i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF lub FAP.

    Ceramizer® nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF / FAP i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF lub FAP

Opinie

Napisz opinię

Ceramizer CS-X do sportów extremalnych

Ceramizer CS-X do sportów extremalnych

Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych pojazdów sportowych i ekstremalnych (CSX)

Napisz opinię

Produkty powiązane