Obniżka! XADO EX120 do silników diesla Zobacz większe

XADO EX120 do silników diesla

Nowy produkt

Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.


Rabaty ilościowe

IlośćRabatOszczędzasz
5 25% Do 108,20 zł

Więcej informacji

XADO EX120 do silników diesla 9ml
 

 

Wariant wzmocniony

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.

 

Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.

*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.

Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).

 

Zobacz test rewitalizanta XADO 1 Stage zrealizowany przez TVN Turbo

(test dotyczy podstawowego rewitalizantu XADO 1 Stage) 

 

Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

 

 

Możliwości:

Po aplikacji Twój samochód znajduje się pod ochroną XADO.

Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP dla pary pierscienie-tuleja, mechanizm rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i rozrządu. Rewitalizant zawiera materiał budujący, jaki kompensuje zużycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.

Detale silnika rosną objętościowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie były utracone, zużyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Po rewitalizacji te elementy silnika posłuzą 2-4 razy dłużej.

 

Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyraźny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniża sie zużycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastyczność pracy i wybieg auta, odnawiają sie pompy olejowe, łożyskowanie turbiny, wały i panewki, gładź cylindrów, zanika elipsoidalność. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzięki rewitalizacji można zawsze utrzymać silnik w idealnym stanie.

 

 
Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.
Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.

Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.

Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.

Własciwości

  • odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące się detale zestawu cylinder-tlok, zestawu tłokowo-korbowego oraz rozrządu;
  • wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);
  • podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie;
  • podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;
  • obniża głośność i wibracje do 10 razy;
  • przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych rozruchów;
  • polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;
  • umożliwia eksploatację silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;

Sposób stosowania:

Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Dozowanie:

 

Pojemność układu smarowania silnika w L

3-10

11-20

21-30

Ilość aplikatorów(9ml) szt.

3

6

9

Schemat etapów obróbki

1+1+1

2+2+2

3+3+3

Ilość aplikatorów do nowych silników

2

4

6

    

Uwagi:

Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)

Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.

Opinie

Oceń 
2014-10-31

xado Ex 120 disel

Super sprawa, praca mojego silnika wyrównała się a spalanie spadło o jakieś 0.7-0.9 L na setkę, w dislu to sporo. Zrobiłem od tego czasu już 1000km i jest coraz lepiej. Polecam tak rewitalizant jak i sklep.

    Napisz swoją opinię!

    Napisz opinię

    XADO EX120 do silników diesla

    XADO EX120 do silników diesla

    Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: