Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.
Ilość | Rabat | Oszczędzasz |
---|---|---|
5 | 25% | Do 108,20 zł |
Wariant wzmocniony
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.
Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.
Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).
(test dotyczy podstawowego rewitalizantu XADO 1 Stage)
Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.
Po aplikacji Twój samochód znajduje się pod ochroną XADO.
Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP dla pary pierscienie-tuleja, mechanizm rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i rozrządu. Rewitalizant zawiera materiał budujący, jaki kompensuje zużycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.
Detale silnika rosną objętościowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie były utracone, zużyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Po rewitalizacji te elementy silnika posłuzą 2-4 razy dłużej.
Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyraźny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniża sie zużycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastyczność pracy i wybieg auta, odnawiają sie pompy olejowe, łożyskowanie turbiny, wały i panewki, gładź cylindrów, zanika elipsoidalność. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzięki rewitalizacji można zawsze utrzymać silnik w idealnym stanie.
Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.
Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.
Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.
Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.
Pojemność układu smarowania silnika w L | 3-10 | 11-20 | 21-30 |
Ilość aplikatorów(9ml) szt. | 3 | 6 | 9 |
Schemat etapów obróbki | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Ilość aplikatorów do nowych silników | 2 | 4 | 6 |
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
xado Ex 120 disel
Super sprawa, praca mojego silnika wyrównała się a spalanie spadło o jakieś 0.7-0.9 L na setkę, w dislu to sporo. Zrobiłem od tego czasu już 1000km i jest coraz lepiej. Polecam tak rewitalizant jak i sklep.
Szybko działający preparat do odblokowania...
Traktory, kombajny itp.
Uszlachetniacz do paliwa