Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.
Ilość | Rabat | Oszczędzasz |
---|---|---|
5 | 25% | Do 108,20 zł |
Wzmocniona wersja preparatu(120% rewitalizantu)
Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników benzynowych i zasilanych gazem a w tym wysilonych i turbosprężarką. Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.
*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.
Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).
Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.
(sprawdź jak zachowały się wyniki rewitalizacji po blisko 50000km)
Po aplikacji Twój samochód znajduje sie pod ochrona XADO.
Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP styku pierścienie-tuleja, mechanizm rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i rozrządu.
Rewitalizant zawiera materiał budujący, jaki kompensuje zużycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.
Detale silnika rosną objętościowo, przywracane sa „setki” i „dziesiątki” jakie byly utracone, zużyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Po rewitalizacji te elementy silnika posłużą 2-4 razy dłużej.
Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyraźny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniża sie zużycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastyczność pracy i wybieg auta, odnawiają sie pompy olejowe, łożyskowanie turbiny, wały i panewki, gładź cylindrów, zanika elipsoidalność. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzięki rewitalizacji można zawsze utrzymać silnik w idealnym stanie.
Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.
Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.
Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.
Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.
Rewitalizant XADO to także ochrona turbo sprężarki:
Rewitalizant XADO chroni turbo sprężarkę i wydłuża czas jej sprawności. "Turbina" rozkręca się do zawrotnych prędności, od ponad 100 do 300 tysięcy obrotów na minutę. Powoduje to powstawanie dużych obciążeń tego elementu a co za tym idzie tarcia i ciepła. Budowa turbo sprężarki zakłada smarowanie i chłodzenie jej łożysk cienką warstwą oleju. Większość zużycia turbo sprężarki następuje na początku i końcu jej pracy, kiedy smarowanie jest zaburzone. Rewitalizant XADO właśnie w tym momencie największego zużycia łożyskowania działa najefektywniej tworząc ochronne pokrycie łożysk turbo sprężarki. Pokrycie to zapobiega zużyciu łożysk oraz efektywnie obniża ich temperaturę pracy.
Wlasciwości
Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.
Ilość oleju w silniku: | 3-10L | 11-20L | 21-30L |
Dawka(szt): | 3szt | 6szt | 9szt |
Stosowanie w etapach: | 1+1+1 | 2+2+2 | 3+3+3 |
Liczba dawek dla nowych silników: | 2 | 4 | 6 |
Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)
Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.
Audi A6 spory pobór oleju
Wlałem 6szt na dystansie 1500km, zużycie oleju z ok 2L spadło na jakieś 0,6 - 0,8L - jak dla mnie świetna sprawa.
Megane
Mi pomogło na poranne drgawki, spalanie niższe kapkę chyba także.
ex120 do benzyny
Muszę powiedzieć że xado ex120 do silnika to bardzo dobry produkt, u mnie trzeba było nieco więcej (dokupiłem potem jeszcze 2) ale auto jest nie do poznania! Podejrzewam że cofali licznik w komisie i dlatego 3 dawki nie starczyły bo było ze 150 tys więcej niż na zegarze widnieje. Moc wzrosła, dynamika jak w rakiecie, zdecydowanie warto!
Pomaga na poranne odpalanie
W mojej megane pomogło na poranne odpalanie, kręci szybciej i zapala od 1-go a wcześniej musiałem obrócić ze 2-3x wałem nim zaskoczyło. Jak dla mnie super sprawa.
opinia o EX120 Xaqdo do benzyny
Sceptycznie podchodziłem do tego typu wynalazków jednak przekonał mnie mój mechanik który już tego używał. Jestem miło zaskoczony tym jak szybko zmieniła się dynamika auta, spalanie spadło o jakieś 12% a dopiero 600km mam za sobą!
Uszlachetniacz do paliwa
Przeznaczony do remontu odnawiającego i ochrony...
Uniwersalny smar penetrujący w aerosolu z...
Szybko działający preparat do odblokowania...