Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.
Ilość | Rabat | Oszczędzasz |
---|---|---|
4 | 5% | Do 26,31 zł |
6 | 7% | Do 55,26 zł |
10 | 10% | Do 131,56 zł |
Zarysowaną grawerem bieżnię łożyska poddano obróbce rewitalizantem XADO.
Zdjęcia w stukrotnym powiększeniu przedstawiają kolejno:
Nagrzej silnik do temperatury roboczej(np przejedź kilka km). Dodaj zawartość tubki do oleju. Uruchom silnik i pozostaw go na 3-5 minut na wolnych obrotach.
Uwagi:
XADO 1 Stage Engine Revitalizant jest skuteczny dla benzyny, LPG i silników wysokoprężnych samochodów osobowych i lekkich samochodów ciężarowych o pojemności układu smarowania do 10L.
Rewitalizacja jest zakończona po 1.000 km jazdy.
Nie należy zmieniać oleju przed przejechaniem tego dystansu.
Nie zmieniać normalnego trybu użytkowania samochodu/stylu swojej jazdy.
Nawet pod koniec procesu rewitalizacji zaleca się ostrzejszą jazdę/obciążenie silnika ale nie prędkość maksymalną !
Opakowanie może się różnić od przedstawionego na zdjęciu ( może zostać przesłana sama tuba z preparatem, zawartość i właściwości identyczne z prezentowanymi).
Rewitalizant jest kompatybilny ze wszystkimi rodzajami olejów silnikowych, nie zmienia ich lepkość, lejności ani jakichkolwiek innych ich parametrów.
W przypadku silników o ekstremalnym stopniu zużycia, proces rewitalizacji należy powtórzyć.
Rewitalizacja silnika:
Proces eksploatacji powoduje nierównomierne zużycie elementów w procesie tarcia. Najbardziej zużywa się cylinder w obszarze górnego martwego punktu (GMP). Zużywają się czopy wału korbowego, czopy i krzywki wałka rozrządu, dźwignie zaworów, pompa olejowa. Łożyskowanie wału turbosprężarki oraz inne elementy zależnie od zastosowanych rozwiązań połączeń kinematycznych. Rewitalizant zawiera "materiał budowlany", jaki kompensuje ubytki objętościowe w strefach tarcia (proces należy rozpatrywać objętościowo). To jest efekt remontu. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: znaczną twardość, wysoką odporność na korozję, niską chropowatość a także niższy współczynnik tarcia. Po rewitalizacji elementy te służą dwu czy nawet czterokrotnie dłużej. Periodyczne powtarzanie procesu (zużycie istnieje zawsze) jeszcze ten okres wydłuża przy utrzymaniu stabilnych parametrów. Odpowiednio wczesne stosowanie daje gwarancję utrzymania silnika w idealnym stanie. Czym to się objawi w codziennej eksploatacji: znacznie łatwiejszy rozruch, mniejsze zużycie paliwa, cichsza i bez drgań praca silnika. Daje się też zauważyć odrobinę dłuższe rozgrzewanie silnika.
Cel: odbudowa zużytych tarciem warstw powierzchniowych elementów współpracujących. Przywrócenie normalnej pracy mechanizmów bez konieczności ich rozbierania i wymiany części.
Metoda: użycie preparatów posiadających zdolność trwałego łączenia się z siatką krystaliczną warstwy powierzchniowej metali i budujących nową warstwę. Preparaty te działają w oparciu o wysokotemperaturowe zjawiska fizyczne występujące w miejscach tarcia i posiadają mechanizm samoregulacji.
Efekt: proces zużycia metalu zostaje zatrzymany i cofnięty do stanu wyznaczonego fizycznymi warunkami w momencie zastosowania (geometria zastana). Nowa warstwa jest odporna na zużycie a w miejscach lokalnych ubytków samoczynnie się odbudowuje. Para trąca "metal - metal" zostaje zamieniona na parę "metaloceramika - metaloceramika"
Ograniczenia: stosować najpóźniej przy pierwszych objawach niesprawności mechanizmu, aby uzyskać maksymalny i pełny efekt. Mechanizmy o znacznym zużyciu (100%) trzeba naprawiać metodami tradycyjnymi/mechanicznymi.
Uwagi ogólne: preparaty Xado nie łączą się ze środkami smarnymi lub paliwami w silniku, są tylko przez nie transportowane. Filtry olejowe czy paliwowe nie są w stanie zatrzymać cząstek preparatu gdyż ich wielkość określana jest w nano wymiarach. Rodzaj mechanizmu określa rodzaj preparatu.
Właściwości nowej warstwy:
- geometrycznie chropowatość Ra poniżej 0,06ľm
- fizycznie mikro twardość do 750 kG/mm2 i zależy wprost od nacisków powierzchniowych w strefie tarcia tj. - im większe obciążenia w tej strefie tym wyższa twardość.
- wysoka odporność na korozję.
Pojemność 27ml
Xado
Witam.
Zastosowałem xado w trzech silnikach.
Suzuki Burgman AN 650 automat, już po wlaniu i mieszaniu się na wolnych obrotach zaczął ciszej pracować. Pierwsze kilometry były zaskakujące, mniejsze drgania, czułość na manetkę gazu, niestety motocykl sprzedałem ale jeździ nim kolega i jest bardzo zadowolony, oczywiście poinformowałem go o dodaniu Xado do silnika.
BMW Rt1150 BOXER. Po zastosowaniu pół tubki preparatu zmniejszyły się drgania co jest odczuwalne w tym motocyklu, Boże jak on teraz ciągnie to aż się go boję ???? ale na poważnie, jeździ mi się nim płynniej i bardziej komfortowo.
I trzeci citroen Jumper 3.0 160km przebieg 480tyś. Przy okazji zastosowałem również środek do diesla do czyszczenia wtrysków xado. Efekty-ciszej, nie dzwoni rozrząd przy odpalaniu, płynniejsza jazda, lepsze prędkości na obrotach niż wcześniej były, przestał zawieszać się wtrysk i nie wyskakuje błąd wtrysku, zmniejszone kopcenie, ogólnie wrócił do żywych.
Teraz będę wlewał te dwa preparaty do laguny 2.2 przebieg 220tyś. Dam znać.
Pozdrawiam
XADO 1STAGE ENGINE Tuba 27ml
Preparat naprawdę godny polecenia! Silnik pracuje ciszej, a samochód nabrał mocy.
Z czystym sumieniem polecam.
XADO STAGE ENGINE
Super preparat,który spełnił moje oczekiwania.
Polecam
Zastosowalem ww specyfik do octavi 2fl z 2011 roku 2,0 tdi CR 140 km 270 tys przebiegu. Czuc poprawę, silnik pracuje ciszej, czuc poprawę kompresji, wieksza dynamika, roznica przy odpalaniu zimnego silnika. W kwestii spalania nie zaobserwowalem wiekszych zmian poniewaz on i tak spala niewiele a w szczegolnosci w mojej wersji ze skrzynia dsg
Octavia relacja z użycia
Moje spostzreżenia po zastosowaniu w Octavii 1,9 TDI Tour. Ciśnienia wzrosły to na pewno, spalanie jakieś 0,5 litra w dół, a więc 10%!! Jak dla mnie rewelacja!
xado 1 stage
od zastosowania zrobiłem już ponad 35 tys. km i szczerze mówią faktycznie działa. Leon 2002r. 1.8T przy przebiegu 250 tys. km na pełnym syntetyku od wymiany do wymiany nie zużywa nic oleju
Xado 1 stage
Początkowo sceptycznie nastawiony, w końcu otrzymałem Xado jako prezent na mój zkatowany silnik, może nie dorównuje wymianie części, ale przeszedł moje wszelkie oczekiwania jako smar
Opinia xado 1 stage 27ml do silnika
To chyba najlepsza rzecz jaką kiedykolwiek wlałem do silnika. Rewelacja, auto jak nowe, żwawe i ciche aż chce się jeździć - wymiata!!
XADO 1 stage engine w tubie moja opinia
pomogło w Volvo V50 2.0 Diesel z 2008 roku. Silnik żywszy i znacznie cichszy. Polecam i dziękuję.
opinia
Rewitalizacja silnika dała w moim aucie niespodziewane efekty. Wcześniejsze problemy związane z nieregularną pracą zniknęły a ponadto kultury jazdy się poprawiła.
XADO REGENERACJA SILNIKA 1STAGE ENGINE Tuba 27ml
Preparat naprawdę godny polecenia! Silnik pracuje ciszej, a samochód nabrał mocy.
Zestaw silnik + paliwo
Skoncentrowany modyfikator paliwa - diesel...
AR9400 to synergiczny, wielofunkcyjny...
1szt do silnika 1szt do skrzyni/mostu 1szt do...