XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA Zobacz większe

XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA OSTATNIE SZTUKI W STRZYKAWC

Nowy

Ostatnie egzemplarze!

Kupując teraz ten produkt otrzymasz 4 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 4 punktów. Punkty są ważne 180 dni i mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,80 zł.


43,50 zł

Dodaj do listy życzeń

Więcej informacji

XADO EX120 do silników diesla 8ml
 
OSTATNIE SZTUKI W STARYM WYGODNYM OPAKOWANIU- STRZYKAWKA
 

Wariant wzmocniony

Przeznaczony do zabezpieczenia przed zużyciem oraz remontu odnawiającego silników diesla a w tym wysilonych i turbosprężarką.

 

Dzięki o 20% wyższej koncentracji aktywnego środka posiada rozszerzony zapas możliwości odnawiania zużytych powierzchni oraz zabezpieczenia przed zużyciem.

*Odnosząc do produktów XADO: żel-rewitalizant do silników wysokoprężnych.

Formuje na powierzchniach par tarcia metalowo ceramiczną warstwę(detale silnika przywracają swoją geometrię).

 

 

Odnowiony tą metodą zespół swoimi charakterystykami eksploatacyjnymi przewyższa nowy i gwarantuje się 2-4 razy dłuższy okres eksploatacji.

 

 

Możliwości:

Po aplikacji Twój samochód znajduje się pod ochroną XADO.

Podczas eksploatacji silnika największe zużycie występuje w obszarze GMP dla pary pierscienie-tuleja, mechanizm rozrządu(krzywki, popychacze), panewki wału korbowego i rozrządu. Rewitalizant zawiera materiał budujący, jaki kompensuje zużycie w tych obszarach. Wynikiem rewitalizacji jest sformowanie gradientowego i wielofunkcyjnego pokrycia z zestawem niezbędnych charakterystyk stanu naprężeń.

Detale silnika rosną objętościowo, przywracane sa „setki” i „dziesiatki” jakie były utracone, zużyte w procesie eksploatacji. To efekt remontowy. Otrzymane pokrycie posiada unikalne właściwości: wysoka twardość, wysoka odporność na korozję, niska chropowatość. Po rewitalizacji te elementy silnika posłuzą 2-4 razy dłużej.

 

Rezultatem rewitalizacji silnika jest wyraźny wzrost kompresji i jej wyrównanie w cylindrach, obniża sie zużycie oleju oraz paliwa, polepsza sie elastyczność pracy i wybieg auta, odnawiają sie pompy olejowe, łożyskowanie turbiny, wały i panewki, gładź cylindrów, zanika elipsoidalność. Silnik pracuje cicho i bez wibracji. Dzięki rewitalizacji można zawsze utrzymać silnik w idealnym stanie.

 

Zobacz długodystansowy test XADO 1 Stage w TVN Turbo

(sprawdź jak zachowały się wyniki rewitalizacji po blisko 50000km)

 

Własciwości

  • odnawia i zabezpiecza przed zużyciem trące się detale zestawu cylinder-tlok, zestawu tłokowo-korbowego oraz rozrządu;
  • wyraźnie obniża zużycie paliwa(do 30% na biegu jałowym);
  • podnosi do nominalnego ciśnienie oleju w układzie;
  • podnosi i wyrównuje sprężanie w cylindrach;
  • podnosi moc silnika, polepsza elastyczność;
  • obniża głośność i wibracje do 10 razy;
  • przedłuża okres eksploatacji 2-3 krotnie;
  • chroni silnik przed negatywnymi skutkami zimnych rozruchów;
  • polepsza prace silnika już po 50-100 km jazdy;
  • umożliwia eksploatację silnika przy awaryjnym ubytku oleju – nawet do 300 km;

 

Sposób stosowania:

Obróbka silnika wykonuje się w trzech etapach
1-szy etap: zawartość aplikatora wprowadzić przez wlew oleju w rozgrzany do temperatury pracy silnik. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 5-10 minut.
2-gi etap: wykonać w tym samym porządku jak pierwszy po 100-250 km jazdy.
3-ci etap: przeprowadzić jak poprzednie po przebiegu 100-250 km.
Obróbka uważana jest za zakończoną po przebiegu ok. 1500 km.

Dozowanie:

 

Pojemność układu smarowania silnika w L

3-10

11-20

21-30

Ilość aplikatorów(8ml) szt.

3

6

9

Schemat etapów obróbki

1+1+1

2+2+2

3+3+3

Ilość aplikatorów do nowych silników

2

4

6

    

Uwagi:

Oleju do końca obróbki nie zaleca się wymieniać;
Możliwa jest obróbka na biegu jałowym(4 godziny jako ekwiwalent 200 km jazdy)

Nowe silniki (przebieg do 20 000 km) obrabiać jednoetapowo.
Silniki po naprawie głównej zaleca się obrabiać w trzech etapach jak z przebiegiem.
Metalowo ceramiczne pokrycie zabezpieczające formuje się w każdym sprawnym mechanizmie, jednak gdy mechanizm(silnik) jest w stanie krytycznym(zużycie 100%) niezbędnym jest wymiana zużytych/ uszkodzonych części.

Opinie

Napisz opinię

XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA OSTATNIE SZTUKI W STRZYKAWC

XADO EX120 DO SILNIKÓW DIESLA OSTATNIE SZTUKI W STRZYKAWC

Napisz opinię

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: