Nowy produkt
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.
Najlepszy na dzień dzisiejszy smar do przegubów.
Swoimi właściwościami wyraźnie przewyższa dowolny smar z dwusiarczkiem molibdenu(MoS2).
Wyprodukowany według unikalnej rekrystalizacyjnej technologii wykorzystującej złożony kompleks litowo-wapniowych zagęszczaczy(ALASSCA complex). Uszlachetniony specjalnym pakietem dodatków. Wprowadza zupełnie nowe i efektywne podejście do właściwości zabezpieczających przed zużyciem.
Czy smary zawierające dwusiarczki molibdenu zapewniają ten poziom? – oceńcie sami.
Zarysowaną grawerem bieżnię łożyska poddano obróbce rewitalizantem XADO.
Zdjęcia w stukrotnym powiększeniu przedstawiają kolejno:
Sposób stosowania:
Wykorzystując smarownicę – wprowadzać smar przez smarowniczkę w węzeł aż do jego pojawienia się w szczelinie złożenia.
Wykorzystując pojemnik aerosolowy – rozpylić na element poprzednio oczyszczony z brudów.
Napełnienie ręczne – zapełnić połowę wolnej objętości łożyska (węzła) usuwając przed tym stary smar.
Uwagi:
Informacja techniczna:
Kolor wizualnie - jasno bursztynowy.
Klasa konsystencji wg NLGI 2
Temperatura kroplenia (°C) > 280
Penetracja przy 25°C (mm-1) 275
Temperatura robocza °C:
- ciągła < 135
- krótko okresowa <165
Właściwości smarne sprawdzone na maszynie czterokulowej (20°C -+5) DIN 51350
Obciążenie zespawania (N) >7400
Wskaźnik zużycia w czasie 1 godziny i obciążeniu 400 N (mm) <0,75
Spełnia wymagania:
plik PDF - pobierz za darmo
Przeznaczony do remontu odnawiającego i ochrony...
1szt do silnika 1szt do skrzyni/mostu 1szt do...
Modyfikator tarcia na bazie naboboranu potasu