Obniżka! XADO DIESEL TRUCKS MAXIMUM 1 STAGE Zobacz większe

XADO Diesel Trucks MAXIMUM 1 Stage 950ml

Nowy produkt

Nie ma punktów za ten produkt, ponieważ już jest na niego promocja.


Rabaty ilościowe

IlośćRabatOszczędzasz
3 5% Do 85,70 zł
5 7% Do 199,98 zł
8 10% Do 457,09 zł
20 12% Do 1 371,26 zł

Więcej informacji

XADO MAXIMUM FOR DIESEL TRUCKS 950ML

 

 

Zatomizowany kondycjoner metali z rewitalizantem 1 Stage (RF 100).


Specjalnie opracowany do remontu odnawiającego i aktywnej ochrony przed zużyciem silników z zapłonem samoczynnym pojazdach dużych ładowności. Ten innowacyjny 3-składnikowy produkt łączy sobą własności dwufazowego, kompleksowego kondycjonera metali i rewitalizanta 1 Stage.

 

 

 

Zobacz długodystansowy test XADO 1 Stage w TVN Turbo

(oglądany produkt jest o klasę wyższy od testowanego, sprawdź jak zachowały się wyniki rewitalizacji po blisko 50000km)

 

Korzyści:

 

  • Odnawia powierzchnie detali i kompensuje zużycie bieżące
  • Podnosi i wyrównuje kompresję w cylindrach
  • Przywraca ciśnienie oleju nawet do nominalnego
  • Tworzy aktywny system ochrony obciążeniowej oraz przegrzewania
  • Polepsza właściwości smarne oleju i charakterystyki tribologiczne węzłów silnika
  • Obniża zużycie paliwa
  • Podnosi moc i elastyczność silnika
  • Obniża poziom szumów i drgań
  • Przedłuża resurs silnika
  • Gwarantuje ochronę bezzużyciową silnika przez 100 000 km jazdy.

 


Wytworzenie na elementach silnika ochronnej warstwy o niskim współczynniku tarcia i extremalnie dużej odporności na zużycie oraz wzmocnienie filmu olejowego jest kluczowe dla utrzymania doskonałej kondycji silnika.

Zimny i gęsty olej przez kilka do kilkunastu sekund(szczególnie zimą) nie jest w stanie dopłynąć we wszystkie miejsca i kanaliki olejowe z których najcieńsze mogą mieć grubość ludzkiego włosa. Następstwem tego jest praca silnika przez jakiś czas na cienkim tzw filmie olejowym i/lub na sucho.

Według API (Amerykańskiego Instytutu Naftowego, którego klasyfikację musi mieć dziś każdy olej) 75% zużycia elementów silnika następuje właśnie podczas rozruchu oraz w chwilach zanim silnik osiągnie optymalną temperaturę pracy.

Warstwa wytworzona tym preparatem dzięki bardzo dużej odporności i niskiemu tarciu pozwala na drastycznie mniejsze zużycie silnika podczas uruchamiania w dowolnych warunkach.



Rewitalizant XADO to także ochrona turbo sprężarki:
Rewitalizant XADO chroni turbo sprężarkę i wydłuża czas jej sprawności. "Turbina" rozkręca się do zawrotnych prędności, od ponad 100 do 300 tysięcy obrotów na minutę. Powoduje to powstawanie dużych obciążeń tego elementu a co za tym idzie tarcia i ciepła. Budowa turbo sprężarki zakłada smarowanie i chłodzenie jej łożysk cienką warstwą oleju. Większość zużycia turbo sprężarki następuje na początku i końcu jej pracy, kiedy smarowanie jest zaburzone. Rewitalizant XADO właśnie w tym momencie największego zużycia łożyskowania działa najefektywniej tworząc ochronne pokrycie łożysk turbo sprężarki. Pokrycie to zapobiega zużyciu łożysk oraz efektywnie obniża ich temperaturę pracy.


Przykład odbudowy za pomocą rewitalizanta XADO.

Zarysowaną grawerem bieżnię łożyska poddano obróbce rewitalizantem XADO.

Zdjęcia w stukrotnym powiększeniu przedstawiają kolejno:

  1. Bieżnię łożyska po zarysowaniu, następuje dodanie rewitalizantu
  2. Po 15 minutach następuje początek procesu odbudowy
  3. Po godzinie uszkodzenia powierzchni tak spowodowane celowo jak i eksploatacyjne zostały wypełnione.




 

Stosowanie

Temperatura preparatu przed aplikacją nie powinna być niższa niż +25 st.C. Pojemnik energicznie wstrząsnąć. Wprowadzić zawartość w rozgrzany do temperatury pracy silnik  przez wlew oleju. Uruchomić silnik i utrzymać na biegu jałowym przez 3-5 minut.

















Proporcje

1 pojemnik (950ml) wystarcza na silnik z 30-45 litrów oleju w układzie smarowania. Poziom oleju nie powinien przewyższać maksymalnej wielkości. Nie dopuszczać do jego przekroczenia!



Uwagi

  • zestaw specjalnie opracowany i przetestowany w mocno obciążonych silnikach diesla z turbosprężarką;
  • mieszalny z każdym rodzajem oleju silnikowego;
  • rewitalizacja zachodzi na odcinku 1000 – 1500 km, w tym okresie nie zaleca się wymiany oleju;
  • ponowne zastosowanie XADO Maximum for Diesel Truck zaleca się w zakresie ok. 100 tys. km przebiegu od poprzedniej aplikacji;
  • celem utrzymania wysokiego poziomu ochrony przed zużyciem, zaleca się stosowanie oleju XADO Atomic Oil
  • RF=100 (RF-Revitalization Factor) – wskaźnik efektywności odnowienia i ochrony silnika przed zużyciem. RF=100, oznacza że w efekcie zastosowania produktu dany silnik przeszedł pełny cykl rewitalizacji, jest całkowicie odnowiony i gwarantuje się ochronę przed zużyciem na co najmniej 100 tys. km przebiegu;
  • Produkt zawiera rewitalizant w granulkach które całkowicie rozpuszczają się w gorącym oleju.

 

 

 

Pojemność 950ml



Opinie

Oceń 
2016-11-28

Truck jak nowy

Spora zmiana na plus, 2000km po aplikacji zupełnie inna praca, wcześniej sie męczył szczególnie na podjazdach a teraz stary truck ciągnie zestaw aż miło.

    Oceń 
    2015-12-01

    Massey Ferguson 255, MF

    Nie wiarygodne, taki luj mi postawił ciągnik w rozsypce 5/5``!!

      Oceń 
      2015-10-30

      Opinia Volvo FH13 460XL

      Preparat kupiłem po przeczytaniu pozytywnych opinii w internecie. Okazuje się że to na prawdę działa, w moim ciągniku uzyskałem odczuwalny wzrost mocy i obniżenie spalania. Mam zabezpieczone tak wszystkie auta w firmie, w każdym jest spadek spalania ( zależnie od wieku ok 7-11%). Polecam zdecydowanie wszystkim przewoźnikom.

        Oceń 
        2015-10-22

        Opinia o xado diesel trucks 1 stage 950ml

        Postawiło na nogi starego MANa z 1,5mln km na garbie więc chyba można polecać. Wzrost dynamiki, odczuwalny spadek spalania (szacuję na 11-12%) i wzrost mocy przy stromych podjazdach czy ruszaniu. Szerokości!

          Napisz swoją opinię!

          Napisz opinię

          XADO Diesel Trucks MAXIMUM 1 Stage 950ml

          XADO Diesel Trucks MAXIMUM 1 Stage 950ml

          Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również: